Nissan има за цел да подмлади продуктовата си гама през следващите три години чрез своята бизнес стратегия „The Arc“, която включва пускането на 30 нови модела. От тях 16 ще бъдат хибриди или електромобили, а останалите 14 ще разчитат единствено на двигатели с вътрешно горене. Въпреки кадрите, показващи силуетите на повечето бъдещи автомобили, бяха разкрити само 25, което предполага, че Nissan държи пет предстоящи продукта в тайна.
Nissan продължава да пази в тайна своята гама от 30 модела, но изглежда, че тя силно набляга на кросоувърите и SUV автомобилите.
В Япония Nissan има за цел да обнови 80% от портфолиото си и да представи пет напълно нови модела, като хибридите и електромобилите ще съставляват 70% от гамата. По подобен начин в Китай са планирани осем хибрида и електромобила, въпреки че само половината от тях ще носят емблемата на Nissan. В световен мащаб се очаква електрифицираните автомобили да съставляват 40% от моделния микс до 2026-2027 г. и да нараснат до 60% до края на десетилетието.
Nissan също така се фокусира върху намаляване на производствените разходи на електромобилите с 30% в сравнение с настоящите модели като Ariya, като се стреми към паритет на разходите между автомобилите с вътрешно горене и електромобилите до 2030 г. Усилията включват разработване на подобрени литиево-никелово-манганово-кобалтови (NCM) батерии с подобрена скорост на зареждане и енергийна плътност, както и литиево-железно-фосфатни (LFP) батерии за намаляване на разходите. Инженерите работят и върху твърдотелни батерии, които се очаква да дебютират около 2028-2029 г.
Бизнес планът не разглежда потенциални сътрудничества, като например докладваните обсъждания с изпитващия затруднения стартъп Fisker, нито споменава наследник на GT-R. Въпреки това Nissan намекна за възможността за производство на чисто електрическата концепция Hyper Force до края на десетилетието, докато дискусиите с Honda относно партньорството в областта на електромобилите са в ход.