Mitsubishi Pajero е един от най-популярните офроудъри в България и макар последното му поколение да не се продава официално в Европа, то продължава да има едни от най-важните неща за всеки всъдеход.
Бавни предавки, заключване на диференциалите и конструкция на рама, дават добра база за различни тунинг проекти на базата на „джипа“, като един от тях е дело на специалистите от Arctic Trucks.
За целта е монтирано ново окачване, което освен по-добър ход на амортисьорите е увеличило и клиренса на всъдехода, който вече достига 270мм. Освен окачването, за това са виновни и АТ гумите с размер 315/70, които са обути в нови 17 цолови джанти.
На четирите калника са монтирани и раздувки, които да се погрижат за разширената стъпка от новите гуми, а последната промяна е добавянето на калобрани с логото на Arctic Trucks. Под капака няма никакви промени и там работи 2.4-литров дизелов мотор със 181 конски сили или 3.0-литров бензинов мотор с 220 конски сили.