Водач на Tesla получи шокираща сметка за ремонт след „шофиране под дъжда“

Водач на Tesla получи шокираща сметка за ремонт след „шофиране под дъжда“

Собственици на Tesla Model Y от Шотландия ще трябва да платят 17 374 британски лири (20 094 евро), за да сменят батерията на своя електромобил. Причината за ремонт е шофиране при лошо време, твърдят шотландците, цитирани от изданието Edinburgh Live.

Джони Басигалупо и Роб Хъси разказват , че проблемите с кросоувъра са започнали, след като са излезли да вечерят по-рано този месец. Времето в Единбург било дъждовно, но електромобилът стигнал без проблеми до ресторанта. На връщането обаче Model Y отказал да запали.

Двамата чакали 5 часа, за да дойде камион за теглене от поддръжката на Tesla, като самата комуникация с представителя на компания се оказала много трудно. В крайна сметка електромобилът е бил прибран в 1 часа сутринта, а още същия ден от сервиза се обадили, за да съобщят, че батерията е повредена.

„Обясниха ми, че в батерията е влязла вода и това не се покрива от гаранцията на самата батерия, която е за 8 години, както и че ремонтът ще струва около 17 000 лири. Просто бях шокиран“, разказва Джони Басигалупо.

Собственикът допълва, че е очаквал сметка за около 500-1000 лири в най-лошия случай. Той успял да се свърже с мениджър от компанията по телефона, за да поиска обяснение за голямата сума.

„Той ми каза, че в батерията има вода поради факта, че времето в Шотландия е толкова лошо. Това беше проблемът – обясниха, че вината не е непременно моя, но и че Tesla не трябва да плаща по гаранцията. Това е просто нелепо“, казва още Басигалупо.

Той и партньорът му признават, че за някои части от Шотландия през миналата седмица е било издадено предупреждение за лошо време. Това обаче е нещо нормално за района на Единбург. Басигапуло е категоричен, че случилото го кара да се съмнява в решението си да купи Tesla.

„Попитах човек от фирмата, дали това означава, че колите на Tesla да негодни за използване в Шотландия, но не получих отговор. Ако знаех, че обслужването и отношението към клиентите ще бъде толкова лошо, вероятно нямаше да си купя колата изобщо“, разказва още собственикът.

Share