Според проучване купувачите на автомобили не харесват дизайна на новите електрически автомобили Volkswagen. Дори Volkswagen призна, че техният дизайнерски език на електромобилите просто вече не работи и трябва да бъде променен.
Главният дизайнер на Volkswagen Андреас Минд иска да промени бъдещата посока на марката. Той каза, че първите дизайни на електрически автомобили са имали за цел да накарат потребителите да преминат от дизелови автомобили към електрически. Но тъй като пазарът на електромобили се разраства, марките трябва да бъдат по-активни при извършването на промени в дизайна, които са създадени за ранни потребители.
„Електрическите автомобили сега заемат 15 процента от световния пазар и повече от 50 процента от китайския пазар. Това вече не е бизнес на ранен етап “, каза Минд.
Ръководителят на дизайна на Volkswagen добави, че електрическите автомобили вече не трябва да изглеждат странно или значително различни от другите автомобили. Според Минд друг аспект, който трябва да бъде коригиран, е интериорният дизайн. Очаква се твърдата и евтина пластмаса, която е в моделите ID, да бъде заменена от чисти повърхности с меки наслагвания.
Визията на дизайнера е проста – да направи Volkswagen подобен на Golf и Passat от 90-те години.
„Това е тайният сос в манджата. Колата е по-добра, отколкото очаквате и тогава определено започвате да я обичате. Нашата цел е да бъдем марка на любовта “, завършва изявлението си Минд.