Ето го наточения Ioniq 5, дебютът ще се състои след два дни

Официалният дебют на Ioniq 5 N ще се състои на 13 юли по време на Фестивала на скоростта в Гудууд, но преди да разкрият напълно най-наточената версия на Ioniq 5, корейците решиха да я покажат в кратко видео. Кадрите са споделени от австралийското поделение на компанията, като ни разкрива изцяло серийната версия на популярния електромобил. Към момента на писне, видеото беше изтрито, вероятно заради грешно качване.

Боядисан в цвят Performance Blue с познатите червени акценти, заимствани от автомобилите с бензинови двигатели, Ioniq 5 N изглежда почти по същия начин като прототипите, които преминаваха през финални тестове миналата седмица. Джантите са 21-цолови с двуцветна боя, обути в гуми 275/35 ZR21 и червени спирачни апарати, с логото N. Електромобилът може да се похвали с по-агресивна визия с допълнителни въздухозаборници в предната броня, както и с вентилирани задни калници.

Ще забележите също така лъскавите черни капачки на страничните огледала, масивния спойлер на покрива, задната чистачка и трапецовидната трета спирачна светлина, която замества широката лента на стандартния М. Пикантният Hyundai изглежда с по-малък пътен просвет, което предполага по-твърда настройка на окачването с понижена височина за по-добро управление. Той получава и заден дифузьор с интегрирана светлина за мъгла в централната част, заедно с вентилационни отвори с форма на бумеранг.

Видеото ни позволява да разгледаме добре салона, където цифровият километраж достига до 300 км/ч. Инфотейнмънтът системата показва някои от парти триковете на електромобила, като например N Drift Optimizer, N Pedal и N Race. Има и специална секция, наречена N Torque Distribution (Разпределение на въртящия момент), с настройка, ориентирана към задната част на автомобила, като 70 процента от наличния въртящ момент се насочва към задната част.

Забелязва се още шарка от кариран флаг върху педалите и страничните прагове. Седалките са едно цяло с подглавниците, които имат емблема N, заобиколена от два отвора вероятно за монтиране на състезателен колан. Тъй като видеото е посветено изцяло на дизайна, то не включва подробности за техническите спецификации. Очакваме обаче система за задвижване на всички колела с мощност близо 600 конски сили.