Toyota CH-R предизвика огромен интерес в Европа с първото си поколение и японците се надяват да запазят тази форма и с второто поколение, което дебютира преди броени минути онлайн. Новият модел с по-агресивна и по-модерна визия, разчита на нови технологии и представя първата плъг-ин хибридна опция за модела.
Серийният модел следва дизайнерския език на концепта C-HR Prologue с познатата ни от bZ4X предница, която откриваме и при Prius, остри линии по цялото купе и визуално по-издължена форма в задната част. Въпреки това усещане, цялостната дължина на колата се е смалила с 3см, докато ширината е нараснала също с толкова. Междуосието и височината остават същите като при предходното поколение. От Toyota са заложили на модерните в последно време дръжки, които са равни с профила на вратите.
В интериора е заложено на познат интериор с два 12.3-инчови дисплея, един пред водача и един над централната част на таблото, докато по-ниските нива на оборудване получават 8-инчов дисплей в средата. Налични са обичайните системи за безопасност, дигитален ключ, функция за отдалечено паркиране и асистент при задръстване.
За първи път CH-R се предлага с плъг-ин хибридна система, която комбинира 2,0-литров бензинов двигател с електромотор за системна мощност от 226 к.с. и възможност за ускорение от 0 до 100 км/ч за 7,4 секунди. Toyota твърди, че се предлага пробег от 66 км с електрическо задвижване, но интересното е, че се използва технология за геоопределяне, за да се разпознае кога C-HR е навлязъл в зона с ниски емисии и автоматично да премине в режим на електрическо задвижване, при условие че имате достатъчно заряд.
Другите двигатели също са хибридни, но не могат да се включват към електрическата мрежа. Най-слабият от тях е 1,8 с предно предаване и 138 к.с., а при преминаване към 2,0-литровия вариант мощността се увеличава до 197 к.с.. Моделът 2.0 е и единственият C-HR, който се предлага със задвижване на всички колела.