Успехът на всяка марка зависи от репутацията ѝ, а репутацията на производителите на гуми се основава на препоръките на хората един към друг повече, отколкото в много други области.
Сега, в интернет пространството се появи един мащабен рейтинг, който изследва индекса на потребителската лоялност (NPS) по отношение на зимните гуми – тоест вероятността гумите да ви харесат толкова много, че да ги препоръчате на други.
Челната десетка се оглавява от марката Yokohama с резултат от 74,6%. Второто място е поделено между Continental и Michelin (по 73,3%).
Гумите Goodyear (71,2%) и Bridgestone (70,4%) също успяват да преминат летвата от 70%. Зимните гуми Nokian показаха доста висок резултат на NPS, но са вече под заветните 70% – те се препоръчват от 68.8%, което също се счита за доста висока оценка. И още четири марки са в топ 10, но имат резултати от порядъка на 50-60%: Pirelli (58,6%), Hankook (57,4%), Fulda (51,8%) и Toyo (50,2%).