Какво се случва с окачването по време на дрифт?! (Видео)

Пилотът Мартен Щангберг показа от първо лице на какво е подложено окачването на автомобила при дрифт. Той сподели кадри заснети с екшън камера от своя автомобил по време на тренировка за състезание. Видеото е фокусирано върху предната гума и амортисьора и ни показва през какво точно преминават елементите при пързаляне на автомобила с по-висока скорост.

Колата е професионално подготвена за дрифт с регулируемо окачване KW, по-дълги накрайници, а вероятно и други промени, които да помогнат на автомобила да се държи по начина по който пилотът му иска.

@mstangberg

Brake Caliper Fitment 101 & KW Suspension✌🏻 BTW Dont forget to turn up the sound!🥰 #CarTikTok #Drifting #Driftcar #TurboSound #TurboSurge @kwsuspension @nuke_performance #ForYou #FYP #M104Turbo #TeamLovetap

♬ originalljud – Mårten Stångberg

Както може да видите от кадрите амортисьорът заедно с пружината са подложени на огромно натоварване, което вероятно не би се отразило толкова добре на оригиналните елементи в колата. Видеото е дълго едва няколко секунди и препоръчваме да го изгледате и то с пуснат звук.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Previous post Ford слага въздушни възглавници на тавана на автомобила
Next post Кофти лого! Поне 30 хиляди човека месечно търсят „новата“ марка KN