Кофти лого! Поне 30 хиляди човека месечно търсят „новата“ марка KN

През 2021 година KIA представи новото си лого със стилизиран непрекъснат надпис с трите букви на компанията. Новото лого започна да се поставя на ав

томобилите от лятото на 2021 година и вече може да бъде открито на стотици хиляди коли по целия свят. Изглежда, обаче, не всички знаят, че корейският производител е променил емблемата си, което предизвиква огромно объркване в хората.

Според проучване на потребител на Twitter с никнейма @Shwinnabego, около 30 хиляди човека търсят „KN кола“ в Google всеки месец. Очаквано, подобни търсения са се увеличили от лятото на 2021 година, а потребителите търсят още “KN SUV”, “ цена на коли KN” и други подобни.

Подобни коментари за новата емблема на KIA има и от всички държави, които използват кирилицата, тъй като новото лого може да бъде възприето като буквите „КИ“.