McLaren F1 беше най-великата суперкола на 90-те. Беше най-бързият, най-добре проектираният и най-насоченият към шофьора автомобил от този клас, като в същото време беше и най-скъпият за времето. През 1994 г. цената му беше 540 000 британски лири, като в сумата не влизат данъците и таксите.
Освен това F1 беше първата шосейна кола, за чиято направа са използвани въглеродни влакна и първата, която преодоля бариерата от 240 мили в час (386 км/ч), като държеше рекорда за скорост още 10 години. Другите новости бяха включваха централна позиция за шофиране и две пътнически седалки, разположени встрани и назад, поръчков 6,1-литров V12 с 627 к.с., създаден от BMW M-Sport и за чиято топлинна защита е използвано 24-каратово злато, както и специални врати.
От модела са произведени само 106 бройки, като една от тях – с номер на шасито 39, отива при шефа на McLaren – Рон Денис. Колата има необичаен цвят – кафяв металик за каросерията и червен интериор. Съпругата на Денис не харесва тази комбинация и Рон няма друг избор, освен да продаде автомобила, и да си поръча друг, боядисан в сребристо.
Кафявият McLaren е продаден във Великобритания, но не се задържа дълго в страната и малко по-късно се озовава в Мексико, където попада в ръцете на Умберто Охеда. Той е известен още като Рикардо Белтран, а прякорът му е Ел Робачивас (крадецът на кози). Охеда е сред водачите на наркотела Синалоа, като е един от най-близките хора до лидера на организацията Хоакин Гузман, известен още като Ел Чапо (на снимката).
В момента Ел Чапо, който е сочен като най-могъщият наркотрафикант в историята, лежи в американски затвор, след като беше арестуван през 2016 г. Неговият лейтенант – Охеда, имаше различна съдба – през 1997 г. той беше застрелян в бронирания си джип. Тогава семейството му се скри от властите от картела, като с него изчезна и кафявият F1.
Съдбата на автомобила си остава мистерия, като мнозина се опитват да го открият, но безуспешно.