Наточеният хечбек Toyota GR Corolla вече има специална версия на Morizo Edition, създадена в съответствие с желанията на президента на Toyota Акио Тойода. Тази кола е по-лека от обикновената GR Corolla, оборудвана с пренастроена трансмисия и нови гуми с повишено сцепление. Въпреки че двигателят е същият, той произвежда повече въртящ момент, а сред другите новости на Morizo Edition са специални еднотръбни амортисьори, които по-прецизно обработват неравностите и се охлаждат по-добре.
Името GR Corolla Morizo Edition ни препраща към президента на Toyota, Акио Тойода. Под този прякор (Morizo) той се състезава навремето, а хечбекът е изграден, като са взети предвид именно неговите предпочитания и желания. Каросерията на автомобила е подсилена със структурно лепило и допълнителни ребра за укрепване. Поради премахването на задната седалка, масата в сравнение с обичайната GR Corolla е намалена с 30 килограма. По-широки гуми (245/40R18 Michelin Pilot Sport Cup 2 вместо 235/40R18 Yokohama ADVAN Apex V601) са монтирани за по-добро сцепление в завоите.
Двигателят не е променян. Трицилиндровият 1.6-литров турбо двигател G16E-GTS произвежда 304 конски сили, но въртящият момент е леко увеличен при GR Corolla Morizo Edition – от 370 на 400 Нм. За да се подобри динамиката на ускорението, по-ниските предавки (от първа до трета) са „сближени“. 4х4 задвижването, разбира се, е GR-Four, с многодисков съединител за свързване на задния мост, два диференциала Torsen с блокажи и три режима на работа. Схемата на окачването също е запазена (MacPhersons с многраменно)
Сред другите забележителни разлики са изключителен матов цвят на каросерията, предни спирачни въздуховоди, спортни седалки с подобрена странична опора и тапицирани с велур Brin Naub и тапицерия от синтетична кожа. GR Corolla Morizo Edition ще влезе в продажба през следващата година. Ще бъдат направени само 200 екземпляра.