Точно два месеца след световната премиера на новата седма серия на баварците, автомобилът стъпи на родна земя. Топ лимузината на BMW, чието първо поколение е на пазара от 1977 година вече е по-голяма, по-луксозна и има версия само на ток. Естествено има и бензинови, и дизелови модификации, както и няколко хибридни такива.
Това, което е по-интересно обаче е външният вид на колата. Лимузината черпи вдъхновение от последния дизайнерски език на марката с разделени на две части предни светлини, подобни на тези при Х7 и още по-големи „бъбреци“, чиято приложимост е спорна при електрическия модел. В зависимост от нивото на оборудване получавате различна предна броня.
Моделът е пораснал на дължина и вече е дълъг точно 5.4 метра с 3.2 метра междуосие. Това се е отразило на пространството в задната част на салона, както и на обема на багажника. Впечатление прави издължената предна част и сравнително късата задница. Дръжките на вратите са подобни на тези при iX за по-добра аеродинамика.
Най-голямата новост в интериора е 31-инчовия 8К екран за който вече сме ви разказвали. Както вече споменахме, мястото за пасажерите е увеличено, а подвижни и накланящи се седалки предлагат масаж, обдухване и подгрев, докато гледате филм или видео на големия екран над главите ви. Всяка от задните врати получава 5.5-инчов дисплей, който командва различни функции на колата, включително навигационната система, обаждания и други.
Друга интересна новост е технология, която не сме виждали до момента. Това е така нареченият Interaction Bar, който представлява дълга лента реагираща на докосване, която осигурява амбиентното осветление на колата, а също така предоставя тъч контроли за различни функции.
Представената в София Седма серия беше изцяло електрическа. комбинира два електромотора със системна мощност от 536 конски сили и максимален въртящ момент от 744 нютон метра. Той позволява ускорение от 0 до 100км/ч в рамките на 4.5 секунди.
Батерията е с капацитет от 101.7кВч и пробег от около 625 километра според WLTP стандарта. Зареждането поддържа мощност до 195кВ, което означава, че в рамките на 10 минути може да заредите достатъчно енергия за около 130 километра.