След десетки шпионски снимки и видеа на първият кросоувър в историята на Ferrari, моделът носещ името Purosangue най-после дебютира и добави още един избор за клиентите, които се насочват към Lamborghini Urus или Aston Martin DBX. Италианският „джип“ ще бъде наличен в шоурумите на марката от следващата година, което означава, че появата му в България едва ли ще се забави с много.
Дизайнът е подобрен на този, който видяхме при Roma с подобни фарове и предна част, както и заоблени форми по цялото продължение на колата. Задните врати се отварят срещуположно на предните, подобно на тези при Rolls-Royce. Дължината на Purosangue е 4.97 метра, а височината от земята до най-високата точка на тавана е 1.59 метра. Въпреки това, от Ferrari са се постарали да свалят центъра на тежестта с направата на тавана от карбонови влакна. Клиренсът е 183мм.
Най-интересното е под предния капак, където се крие 6.5-литров бензинов V12 с атмосферно пълнене и мощност от 725 конски сили и максимален въртящ момент от 716 нютон метра. Двигателят се развърта до 8250 оборота в минута, а въртящият момент се предава към четирите гуми посредством автоматична трансмисия с осем предавки монтирана в задната част. Подобна стратегия сме виждали при GT колите на марката за по-добро разпределение на теглото, какъвто е и случаят тук с отношение от 49:51.
Интериорът е много по-различен от този който сме свикнали да виждаме от марката с две идентични „гърбици“ на таблото, където са поставени и два екрана и волан за шофьора. Централната конзола е изключително широка и продължава в изваян подлакътник. В интериора могат да седнат до четирима човека в собствени кресла, които комбинират спорт и лукс.