Четири години след пазарния си дебют Porsche Taycan претърпява значителна техническа актуализация, която засяга не само стандартния седан Taycan, но и вариантите Sport Turismo и Cross Turismo. Тези актуализации се фокусират върху подобряване на задвижването, възможностите за зареждане и общия пробег.
В тази нова версия Porsche предлага четири варианта: Taycan, Taycan 4S, Taycan Turbo и Taycan Turbo S. Забележително е, че при пускането на тази актуализация отсъства вариантът GTS. Мощността на всички модели е увеличена благодарение на новия заден двигател, генериращ до 107 конски сили повече от преди.
Подобренията в задвижващата мощност водят до по-бързо ускорение в цялата гама. Например при базовия модел със задвижване на задните колела увеличението е с 80 конски сили докато топмоделът Turbo S вече може да се похвали с още повече, достигайки зашеметяващите 952 конски сили. Времето за ускорение също е подобрено, като базовият модел вече постига стандартен спринт за 4,8 секунди в сравнение с предишните 5,4 секунди, а Turbo S завършва същия спринт за 2,4 секунди вместо за 2,8 секунди. Освен това, пакетът Sport Chrono въвежда нова функция „push-to-pass“, която временно увеличава мощността с до 95 конски сили за 10 секунди.
Рекуперацията е оптимизирана, като от съображения за ефективност е съсредоточена върху спускането по инерция, а не върху възстановяването на батерията или управлението с един педал. Въпреки това максималното възстановяване на спирачната сила е увеличено с над 30%, като максималната ефективност на рекуперацията вече достига до 400 кВ.
Капацитетът на батерията също е увеличен, като нетният капацитет е нараснал до 89 или 98 кВтч, което представлява подобрение съответно с 25 или 17 %. Това, в съчетание с различни подобрения на ефективността, като например по-ефективен заден двигател, нов софтуер за инвертора, оптимизирано управление на топлината и подобрена аеродинамика и гуми, води до значително удължаване на пробега, като вариантът със задвижване на задните колела достига до 678 км с едно зареждане. Свойствата за зареждане също са претърпели забележително подобрение, с възможност за зареждане с до 320 кВ постоянен ток, което значително намалява времето за зареждане дори при по-ниски температури.
Във визуално отношение модификациите са фини, като стандартното адаптивно въздушно окачване вече е включено във всички модели. Освен това опционалното шаси Active Ride предлага подобрена динамика на шофиране и намалено люлеене на купето.
Вътре подобренията включват нов потребителски интерфейс за дисплея пред водача, сензорния екран и опционалния екран за пътниците, както и допълнителни функции. Преработените версии ще се появят в търговските центрове през пролетта на 2024 г.