BMW представи фейслифта на най-големия модел в своята гама – X7. Луксозният кросоувър пристига с обновена предна част, която ни показва новия дизайнерски език на марката, който очакваме да се пренесе и при останалите модели от висок клас, включително 7 Series и електрическата ѝ версия. Разделените на две светлини дебютираха с концепта XM през изминалата година, а новото Х7 е първата серийна кола на марката при която те са показани.
В горната част са поставени дневните светлини, докато под тях в друг панел са разпределени основните LED светлини. От BMW казват, че това е направено, за да се подчертае стойката на модела. Под светлините виждаме отвори за въздух, а в зависимост от конфигурацията със или без M пакет, бронята получава различна визия.
Новости има и в стоповете, които получават нова графика, както и в долната част на бронята. За първи път от BMW предлагат 23-цолови джанти на сериен модел, като те разбира се са надградена версия на стандартните 21-цолови и 22-цолови джанти.Всеки който поръча до края на годината може да получи и специалната BMW M емблема по случай 50-годишнината на спортната дивизия.
Освен екстериора, промени има и в интериора. Там са разположени два екрана с диагонал от 12.3 инча за този пред водача и 14.9 инча за този в централната част. Те са част от новата iDrive 8 система на марката, която ни е позната от обновеното Х3 и iX.
Старият превключвател на 8-степенната трансмисия е заменен от малък превключвател, отново с възможност за изработка от кристал, който придава много по-изчистена визия на интериора. Всички нива на оборудване получават въздушно окачване, а при М моделите то е със специална настройка от спортната дивизия на марката.
Клиентите ще имат избор между три двигателя, включително един дизелов. Това са познатият ни 3.0-литров бензинов шестак с мощност от 380 конски сили и максимален въртящ момент от 540 нютон метра. По-големият бензинов мотор е 4.4-литров осмак с мощност от 530 конски сили и максимален въртящ момент от 750 нютон метра.
За феновете на дизела се предлага и изпълнение 40d, което комбинира 3.0-литров дизелов мотор с 48-волтов стартер генератор, подобно на този при бензиновите мотори. Тук мощността е 352 конски сили, а максималният въртящ момент е 720 нютон метра.
Съвсем скоро се очаква от Alpina да представят своя прочит на новото Х7, като за целта използват кола с 4.4-литровия мотор и мощност от 639 конски сили. Според предварителните данни, това ще помогне на огромния всъдеход да ускорява до 100км/ч в рамките на 4 секунди.