Dacia представи у нас 7-местния Jogger и новия Duster Extreme

Преди броени дни румънската марка Dacia представи на пазара изцяло новия 7-местен модел Jogger, както и специалната лимитирана серия Extreme на модела Duster. Освен това неотдавна Dacia промени емблемата си и въведе нова фирмена идентичност, като сега оповести и новия си слоган, който гласи „Всичко. Точно”.

Новият Jogger е гъвкав семеен автомобил, който съчетава простора на миниван, товарния обем на комби и характеристиките на SUV, информира „Монитор“. Новата Dacia Jogger е насочена към семействата, които търсят нов многофункционален автомобил и искат да инвестират в модерен, динамичен и практичен миниван, който да транспортира тяхното оборудване за спорт, туризъм или развлечения.

Поръчките на новата Dacia Jogger у нас вече започнаха, като първите доставки ще са през април. Новият Jogger остава верен на ценностите на Dacia и се превръща в най-достъпният 7-местен автомобил в С-сегмента с цена от 27 090 лева, което дава на клиентите уникално за категорията съотношение цена/качество.

Специалната лимитирана серия Extreme на новата Dacia Duster е базирана на най-високото ниво на оборудване Prestige и се отличава с нов ексклузивен стил, като предлага богато оборудване с широка гама от екстри. Лимитираната версия Extreme се предлага в шест екстериорни цвята – ледниково бял, перлено черен, сив „Комета“, син „Метал“, оранжев „Аризона“ и сив Urban.

Във външния дизайн на новия Duster Extreme са добавени оранжеви детайли в предната решетка, капаците на страничните огледала, релсите на покрива и капака на багажника, както и ексклузивни черни алуминиеви джанти. В интериора са добавени оранжеви детайли на вентилационните отвори, в предния централен подлакътник, в панелите на вратите и в централната конзола.

Поръчките за лимитираната серия Dacia Duster Extreme в България стартираха от месец февруари на цени от 36 320 лева. За задвижването се предлага и новият икономичен и екологичен 1,0-литров 3-цилиндров бензинов турбодвигател TCe 1.0 ECO-G 100, който работи фабрично на бензин и на пропан-бутан.

Наскоро румънската автомобилна марка Dacia промени емблемата си и въведе новата фирмена идентичност, а сега оповести и новия слоган, който гласи „Всичко. Точно”. Изразът, с който ще се свързват автомобилите Dacia през следващите няколко години, символизира качествата, който направиха румънската марка толкова популярна.

Сред най-силните страни на Dacia е най-доброто на пазара съотношение цена/качество, благодарение на няколко ключови фактора. Сред тях е предлагането на функции, които са наистина необходими и търсени от клиентите, ниската цена на труда в заводите в Румъния, Алжир и Мароко, високата надеждност и ниските разходи за поддръжка.

От Dacia отчитат, че към момента лоялността на клиентите е 55% или с 10% повече от средното за автомобилния сектор. Колите запазват цената си при повторна продажба, като тя е с 10% по-висока от обичайното, а собствениците са толкова доволни от автомобилите си, че ги използват средно 8,6 години, при 6,4 години средно за Европа.

На българския пазар Dacia е лидер по продажби вече 9 поредни години – от 2013 до 2021 година включително. Според официалния вносител „Рено Нисан България” основната заслуга за това е на модела Dokker, който от средата на миналата година вече не е се предлага. За да намали вредните емисии на СО2, Dacia залага на модели от гамата ECO-G с двигатели на бензин и пропан-бутан с фабрична газова уредба.