Автомобилнана индустрия се електрифицира, но не напълно. Екзотичната холандска марка Donkervoort продължава да залага на мощни и лакоми бензинови мотори, а новият модел F22 е по-бърз и по-яростен от всякога.
Това е машина за онези, които не желаят електрически коли, а изпитват влечение към пуристични спортни коли с безкомпромисни характеристики, с които могат да покорят всяка писта или всяко планинско изкачване. Моделът Donkervoort F22 e дълъг 4,04 м и разполага с две места. Покривът тип тарга е изработен от карбон и лесно се премахва, ако водачът желае да превърне закрития автомобил в роудстър. Много характерния дизайн явно се харесва на любителите на този тип коли, защото предварително планираните за производство 50 екземпляра са продадени за нула време и серията е увеличена с допълнителни 25 броя.
Автомобилът използва решетъчна рама. Повечето компоненти в нея са карбонови за здравина и ниско тегло. Колата тежи само 750 кг. Двигателят е петцилиндров с работен обем 2,5 л и произхожда от Audi. Той е с турбо захранване и генерира мощност в размер на 500 конски сили. Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема само 2,5 секунди, а максималната скорост на движение е 290 км/ч.
За разлика от много други спортни коли, тук се прилага не автоматична, а механична скоростна кутия с 5 предавки. Задвижването не е 4х4, а класическо задно предаване с диференциал с ограничено приплъзване. Дрифтирането е удоволствие с тази машина, която може да адаптира просвета си с 3,5 см в зависимост от настилката.
Много от познатите удобства в серийните автомобили тук се поръчват допълнително. Въпреки че струва почти 300 000 евро, моделът Donkervoort F22 не разполага в стандартното оборудване с климатик или серво на волана, тъй е като е предназначен единствено за концентрирано удоволствие от бързото шофиране.