След кратка рекламна кампания, електрическият бранд на Hyundai – Ioniq, разкри дизайна на втория модел в портфолио си. Новият Ioniq 6 показа своята визия, макар пълните технически характеристики все още да се пазят в тайна. Дизайна е заимстван от концепта Prophecy, който бе показан през месец март 2020 година. Разбира се, както при всеки сериен автомобил, инженерите са се намесили и са изменили някои от чертите на колата, макар в конкретния случай това да носи минимални разлики.
Впечатление правят облите форми, които допринасят съществено за ниския коефициент на съпротивление от едва 0.23, което е значително по-малко от този на Ioniq 5, който може да се похвали с 0.288. Веднага след премиерата на модела, в интернет пространството заваляха коментари за това как задната част напомня на тази на Porsche 911. Прилики откриваме в спойлерите под задното стъкло и над светлините, както и в самите стопове, които тук използват така наречената Pixel технология с малки квадратни диоди, които символизират бранда Ioniq. В долната част на бронята откриваме и вертикални светлини.
Страничната линия е максимално изчистена с преобладаващи обли форми, а в името на аеродинамиката можем да открием прибиращи се дръжки на вратите, както и камери, които са заменили традиционните огледала за обратно виждане. Джантите също са нови, а от Hyundai казват, че са разработени да пасват на екстериора на колата.
В предната част също откриваме сравнително закръглени мотиви, макар тук дизайнът да е малко по-разчупен. Пикслизираните светлини съществуват и тук, макар да служат само като дневни светлини, разположени под основните фарове. В долната част на предната броня са вградени два въздуховода, а самата структура на бронята е оформена по такъв начин, за да отличава автомобила от основните му конкуренти.
Интериорът е също толкова футуристичен, колкото екстериора, макар от корейския бранд да разкриват само малка част от него. Лявата част е запазена за два 12-инчови дисплея, а под тях откриваме продължителен въздуховод за климатичната инсталация. В двата края на таблото е разположен и по един дисплей, показващ образите от страничните камери. Всички бутони от вратите са преместени в новата централна конзола, която заменя отвореното пространство от Ioniq 5.
Макар от Ioniq да не споделят особено много технически характеристики, знаем че новият модел е построен на платформата E-GMP, позната ни от Ioniq 5. Това предполага и подобно задвижване, което включва версия с един или два електромотора и съответно 228 или 324 конски сили. Повече официална информация очакваме да разберем в близките месеци, когато от компанията разкрият повече за новия си модел.