Jeep използва автосалона в Ню Йорк, за да представи актуализирана версия на своя най-популярен модел – Wranger. Всъдеходът е получил няколко значително промени, като те са насочени основно към повишаване на неговите офроуд-способности.
На външен вид обновеният Wrangler се разпознава по новите брони и предната решетка. Тя е запазила корпоративния стил със седем вертикални ленти, но се различава от предишната версия. Освен това стандартната предна лебедка беше заменена с по-усъвършенстван модел, като е увеличен и капацитетът за теглене, който вече е 2,3 тона.
Основната техническа разлика е новата задна ос, която вече използва напълно разтоварени полуоски. Тази конструкция е по-издръжлива от досега използваната, като полуоската не само предава въртящ момент към колелото, но също така действа като носещо рамо за главината.
Благодарение на новата конструкция при включване на понижаваща предавка и използването на първата степен в скоростната кутия, съотношението на скоростта на въртене на колелата и коляновия вал на двигателя беше увеличено до 100:1. С други думи, именно с толкова се увеличава въртящият момент от двигателя, когато достигне колелата в „пълзящ“ офроуд режим.
Обновеният Wrangler запазва задвижването на предишния модел, включително върховия 6,4-литров V8 двигател от семейството Hemi. Изцяло електрическа версия на Wrangler трябва да бъде налична до 2025 г., така че това може да е последният V8 вариант на модела.
В допълнение към двигателя от най-висок клас, който има мощност от 481 к.с., всъдеходът е запазил 3,6-литровия атмосферен V6 двигател, както и 2,0-литровия турбомотор с 4 цилиндъра. Има и хибридна версия с 2,0-литров бензинов агрегат, като тя е оборудвана с контакти за външни електрически уреди.
За двата най-слаби мотора се предлага избор между 6-степенна механична и 8-степенна автоматична скоростна кутия, докато другите версии са достъпни само с автоматика. Запазен е и изборът между няколко вида задвижване на всички колела, включително и двете опции с твърда връзка на предния мост и с централен диференциал.