Maserati представи новия GranCabrio – версия без покрив на GranTurismo, представена през 2022 г. Първоначално GranCabrio се предлага в модификацията Trofeo със задвижващ агрегат Nettuno V6, а скоро в гамата ще бъде включен и напълно електрическият вариант Folgore.
В сравнение със своя събрат, GranCabrio излъчва по-елегантен външен вид със своя дизайн без покрив. Неговият текстилен покрив може да се управлява чрез дисплея на инфоразвлекателната система или с бутон, като се сгъва за 14 секунди при скорост до 50 км/ч. Мекият покрив, който се предлага в пет цвята и обещава изключителен топлинен и акустичен комфорт. С изключение на преработения заден капак, каросерията остава до голяма степен обща с GranTurismo.
В салона дигиталният кокпит включва 12,2-инчов инструментален панел, опционален head-up дисплей, 12,3-инчов сензорен екран за инфоразвлекателни системи и 8,8-инчов сензорен екран за управление на климатика. Стандартното оборудване включва аудиосистема Sonus Faber с 13 високоговорителя, която може да се надгради до 16 високоговорителя в опционалната 1060-ватова конфигурация.
За да подобри изживяването при шофиране на открито, Maserati оборудва GranCabrio със стандартен нагревател за врата, предлагащ три нива на интензивност. Опционалният ветроупорен механизъм намалява турбуленцията в купето, въпреки че е ограничен само при двуместните конфигурации.
Моделът GranCabrio Trofeo, изобразен на изображенията, се отличава с по-спортни предна и задна броня, акценти от въглеродни влакна и черни многоспицови алуминиеви джанти. Под капака му се крие 3,0-литров V6 двигател Nettuno с две турбини, генериращ 550 к.с. и 650 Нм въртящ момент. Свързан с осемстепенна автоматична трансмисия, той ускорява от 0 до 100 км/ч за 3,6 секунди, а максималната му скорост е 316 км/ч.
Освен това Maserati вероятно ще предлага по-малко мощна версия на V6 двигателя заедно с напълно електрическия GranCabrio Folgore, който се очаква да споделя тримоторната уредба с GranTurismo Folgore, генерирайки 751 к.с.