Nissan представи серия от актуализации за GT-R на японския пазар, предлагайки на ентусиастите поглед към това, което може да се окаже последната моделна година на поколението R35 – модел, който украсява автомобилната сцена от 2007 г. насам.
Въпреки че Nissan GT-R 2025 не е с никакви външни промени, той продължава преработените елементи, въведени с фейслифта от 2024 г. Отвътре GT-R Premium Edition получава нова опция за тапицерия Blue Heaven, която добавя нотка елегантност към обстановката в салона.
Под капака на GT-R 2025 се наблюдават забележителни подобрения, особено във вариантите Premium Edition T-Spec и Track Edition. Тези модели вече могат да се похвалят с елементи по двигателя, които преди това бяха запазени за специалното издание Nismo. Това подобрение води до подобрена реакция на двигателя, характеризираща се с „по-пъргави обороти и по-бързо развъртане на турбото“. Освен това включването на подобрените вътрешни компоненти е отбелязано с алуминиева плоча с името на инженера на Takumi, отговорен за изработката на двигателя, както и със златна плоча в двигателния отсек.
Задвижването на GT-R се осъществява от прочутия 3,8-литров V6 двигател с два турбокомпресора, който развива 565 к.с. в стандартния модел и 600 к.с. във флагманския вариант Nismo, който също така се възползва от настройките на шасито, съобразени специално с неговите характеристики.
В Япония Nissan GT-R 2025 вече е наличен за поръчка, като първите доставки се очакват през юни. Въпреки това, ентусиастите трябва да се подготвят за повишаване на цените в сравнение с предишните версии, като разходите варират от 14 443 000 йени (97 703 долара) за базовото ниво GT-R Pure Edition до 30 613 000 йени (207 088 долара) за върховото GT-R Nismo Special Edition. Съобщенията сочат, че производството на GT-R 2025 ще бъде ограничено до 1500 бройки, въпреки че Nissan все още не е потвърдил това официално.