Peugeot представи обновеното 508 с до 360 конски сили

След като по-рано тази седмица Peugeot показа кратко видео на обновеното 508 на писта, сега французите ни показаха стилния модел в пълния му блясък, заедно с подробна информация около неговото задвижване и технологии. Колата получава единствено промени във визията, без това да засяга двигателите, които остават познатите ни от 2018 година.

Новата емблема на французите е нещото, което прави впечатление в предната част. Тя е обградена от решетка подобна на тази при 308 с 3D дизайн, а светлините са получили новата версия на така наречените „тигрови нокти“. Фаровете са по-тънки с четири елемента в тях, а дневните светлини са разположени вертикално с три индивидуални ленти. Стандартно всички модели получават LED матрични светлини.

Бронята също е променена в долната част, а при най-мощния PSE модел се отличава с черни елементи около решетката и друга структура, както и допълнителни спойлери в страничната част. Подобни елементи са добавени на праговете, както и на задната броня, която е получила дифузьор с два накрайника на ауспуха от двете страни. Между стоповете вече откриваме надпис Peugeot, който заменя празното пространство при предходния модел.

В интериора промените не са толкова съществени, но 10-инчовият екран на инфотеймънт системата е една от новостите, както и обновения софтуер на 12-инчовия дисплей пред водача. Новите технологии включват подобрен гласов асистент, както и усъвършенствани системи за подпомагане на водача.

Peugeot продължава да предлага старите двигатели за колата, които започват от 1.2-литров бензинов двигател със 130 конски сили или 1.5-литров дизелов двигател със същата мощност. Възможни са три варианта за плъг-ин хибридни двигатели с 1.2-литров бензинов мотор и електромотори със системна мощност от 180 конски сили или 225 конски сили.

Черешката на тортата е модификацията PSE, която разполага с 360 конски сили и комбинира 1.6-литров двигател с 200 конски сили, заедно с електромотор в предната част със 110 конски сили и втори електромотор със 113 конски сили монтиран върху задната ос. Тук батерията е с капацитет от 7.4кВ, двойно по-голяма от тази при другите два хибрида и се зарежда в рамките на 100 минути.