Porsche показа още от електрическия наследник на Macan

Porsche показа още от електрическия наследник на Macan

Porsche разкри нови подробности за електрическия наследник на Macan. Поради проблеми със софтуера дебютът на кросоувъра беше отложен с година, но германският производител не възнамерява да се откаже от модела, като работата по колата вече е навлязла в последния етап.

От компанията разказаха за напредъка на тестването на предсерийните прототипи и разкриха някои характеристики на предстоящия електрически Macan. Кросоувърът ще получи специални елементи от Porsche Active Aerodynamics, а пробегът на всички модификации на електромобила ще бъде най-малко 500 км.

Електрическите мотори на новия кросоувър се захранват от литиево-йонна батерия с капацитет 100 кВт/ч, от които могат да се използват до 95 кВт/ч. 800-волтовата архитектура осигурява бързо зареждане – DC. Мощността на зареждане при 800-волтови станции е до 270 киловата, а от 10 до 80% батерията може да се зареди за по-малко от 22 минути, дори и на 400-волтови зарядни станции.

Използвана в случая технологията позволява батерията да се зареждане, като се разделяте на две при 400 волта. Това осигурява ефективно зареждане с мощност до 150 кВт, но е възможно и зареждане с променлив ток с мощност до 11 кВт.

Към днешна дата камуфлажните прототипи на изцяло електрическото Porsche Macan са изминали повече от 3 500 000 км на тестови писти и по обществени пътища. За да се провери взаимодействието на всички компоненти на задвижването при екстремни климатични и ситуационни натоварвания, се използват тестови превозни средства по целия свят – от -30 градуса в Скандинавия до +50 в Долината на смъртта в Калифорния. Изпитанията се провеждат не само по асфалтови пътища, но и офроуд, върху чакъл, сняг и лед.

Porsche използва последното поколение PSM двигатели в новия Macan с постоянно възбуждане на предния и задния мост, които осигуряват мощност над 610 к.с. Електронно управляваният Porsche Traction Management е отговорен за разпределението на въртящия момент в реално време от повече от 1000 Нм чрез Launch Control.

Кросоувърът ще бъде оборудван и с Porsche Active Suspension Management с двуклапанни амортисьори, въздушно окачване, а за първи път при Macan ще се появи и управляем заден мост с ъгъл на завиване до пет градуса.

Share