Renault дава на Austral значителна промяна за 2025 г., следвайки примера на Espace с напълно променена предна част, която отразява развиващия се дизайнерски език на марката, напомнящ за Symbioz и Rafale. Обновеният Austral, който ще се появи в дилърските центрове през лятото, ще се предлага в нива на оборудване Evolution, Techno и Esprit Alpine, произвеждан в завода на Renault в Паленсия, Испания.
Най-забележимата промяна е преработената предна част на Austral, която включва нов капак, броня и радиаторна решетка. Характерната за марката 3D ромбоидна шарка е изведена на видно място около централното лого, докато задната част получава фини подобрения в горната и средната част на капака на багажника. Към съществуващата палитра се присъединяват две нови опции за външна боя – South Sea Blue и Pearl White Satin.
От ниво на оборудване Techno нагоре се предлага двуцветна цветова схема с черен покрив. Нови черни странични защитни елементи с гланц и лайстни на арките на колелата повишават визуалната привлекателност на Austral. Преработените дневни светлини, оформени като полудиаманти, както и обновените предни и задни светлини с технология за адаптивни LED настройки допринасят за отличителния светлинен подпис. Вътрешният дизайн на задните светлини, вдъхновен от китайски пъзел танграм, добавя нотка артистичност.
В интериора на Austral дебютира система за разпознаване на водача, използваща камера в А-колоната за сканиране на лицето. Тази функция автоматично регулира персонализираните настройки, включително предпочитанията на радиото, позицията на седалката и настройките на приложенията на Google. Новите предни седалки предлагат подобрена опора, а в тапицерията Techno се въвежда 98% рециклирана материя „Egée“ за калъфите на седалките. Подобрената звукоизолация, включваща ламинирано стъкло на предните врати и променени уплътнения на вратите, повишава комфорта в купето.
Динамиката на шофиране е подобрена с новите амортисьори и наличието на 18-цолови джанти при Evolution. Системата за разширено сцепление вече е съвместима с 18- и 20-цолови джанти, а всесезонните гуми се предлагат и в двата размера.
Гамата от задвижващи агрегати на Austral е фокусирана върху хибридните опции. Mild Hybrid 160 разполага с 1,3-литров бензинов двигател с турбокомпресор и 12V mild-hybrid система, осигуряваща 160 к.с., и CVT трансмисия. E-Tech Full Hybrid 200 комбинира 1,2-литров трицилиндров бензинов двигател с два електромотора, които произвеждат общо 200 конски сили. Тази пълна хибридна система, отговаряща на предстоящия стандарт за емисии Euro 6e-bis, обещава подобрена горивна ефективност и намалени емисии. Дизеловите опции липсват.