Tesla не смятат падащия волан на Model Y за дефект

В края на януари инцидент с Tesla впечатли феновете и противниците на американската марка, след като воланът на чисто нов Model Y падна само шест дни след покупката и то докато собственикът шофира по магистрала със семейството си в САЩ.

За късмет на мъжа, който се казва Прерак Пател, точно в този момент движението не е толкова натоварено и той успява да паркира край пътя. Докато чака камион за теглене, Пател направи няколко снимки и видео, които се разпространиха и разбуниха социалните мрежи. Собственикът получава електрическия кросоувър на 24 януари, а воланът пада на 30-ти.

Как се развива след това историята? Пател се свърза с Tesla, откъдето предлагат да поправят волана срещу $103,96. Мъжът се възмущава и настоява да сменят електромобила с нов, или да му върнат пълната цена.

По това време в мрежата вече се вдигна шум, който Tesla просто не може да пренебрегне. Официалният отговор е с писмо, публикувано от Insideevs, което гласи: „Превозното средство е без дефекти, несъответствия или други гаранционни условия, или всяка друга основа за отговорност на Tesla. Като жест на добра воля към вас и като ценен клиент, Tesla се съгласява да изкупи обратно автомобила и да го замени с нов.“

Прерак Пател е убеден че общественото мнение е изиграло основна роля за решението на Tesla. Проблемът най-вероятно е в болт, който държи волана към кормилната колона, като тази част е с номер 1036655-00-A.

Според Carscoops отговорът на Tesla определено изглежда странен и от изданието са опитали да се свържат с автомобилния производител с надеждата да получат повече информация. „Разбира се, Tesla няма екип за връзки с обществеността, с който да комуникира, така че не очакваме много. Въпреки това, ако получим отговор, със сигурност ще ви информираме“, пише Carscoops.

Същевременно Insideevs допълва, че в момента на публикуването на тази информация, компанията все още не е предоставила на засегнатия собственик никакви подробности за потенциална дата на доставка на новия автомобил.