Volkswagen разкри новия Touareg с атрактивна визия

През 2018 година Volkswagen показа третото поколение на своя най-голям кросоувър за Европа – Touareg. Моделът се отличаваше драстично от своя предшественик, както визуално, така и технологично. Сега, пет години по-късно, виждаме и обновената версия на Touareg Mk3, която ни представя по-атрактивна визия и още нови технологии.

Започвайки с промените отвън, предницата на Touareg е получила нови светлини с LED матрична технология и светеща ивица по продължението на предната решетка, която също е обновена. В зависимост от нивото на оборудване получавате и различен дизайн за броните с по-агресивна визия за R и R-line модификациите.

Както вече ви разказахме, предните светлини са с над 38 хиляди индивидуални диода, които осветяват пътя без да пречат на движещите се отсреща. Фаровете получават и новия дизайн на марката с три “L” елемента, които се наблюдават и при обновените задни светлини. В задната част наблюдаваме още и първата за европейски модел светеща задна емблема.

В интериора промените са минимални, като стандартно вече получавате 12-инчов дисплей пред водача и 15-инчов екран за инфотеймънт системата. Дисплеите са обновени за по-добра резолюция, а от Volkswagen са разработили и нов софтуер с по-добра поддръжка на Android Auto и Apple CarPlay.

Под капака ще откриете само V6 двигатели, тъй като дизеловият V8 дизел, използван и от Bentley Bentayga и Audi SQ7, бе използван за последно през 2021 г. Има пет различни версии, от които можете да избирате, като се започне с 3,0-литров V6 бензинов двигател с турбокомпресор, предлаган с 335 к.с. От страна на дизеловия двигател 3,0-литровият V6 TDI може да бъде с мощност 228 к.с. или 282 к.с. Ако желаете електрифицирано задвижване, eHybrid съчетава 3,0-литров V6 бензинов двигател с електромотор за системна мощност от 375 к.с., която се увеличава до 456 к.с. за върховата версия Touareg R.

Независимо от двигателя, всички версии се предлагат стандартно със задвижване на всички колела 4Motion и осемстепенна автоматична трансмисия. Инженерите са преработили както стандартното стоманено, така и опционалното въздушно окачване за по-голям комфорт, като същевременно е добавен сензор за натоварване на покрива.

Previous post Фейслифтът на Corsa – много повече от визуални промени
Next post Дебют за най-луксозната Skoda на ток Enyaq и Enyaq Coupe