През изминалата година от Audi показаха концепта Audi A6 e-tron, серийната версия на който трябва да дебютира по-късно тази година. Фотографи на AutoExpress вече успяха да заснемат покрит с камуфлаж автомобил, който от компанията тестват. За разлика от концепта, тестовата кола е получила нови фарове, разделени на две секции, но е запазила „падащата“ линия на тавана, характерна за А7. По този начин новото А6 e-tron се превръща по-скоро в лифтбек, отколкото в класически седан с който сме свикнали до момента.
В предната част е запазена традиционната за Audi решетка, макар функцията ѝ да е спорна при липсата на двигател с вътрешно горене. Въздуховодите са разположени под фаровете, заедно с трапецовиден отвор между тях.
Освен визията, електрическото А6 ще се сдобие и с изцяло новата архитектура PPE на марката. Тя позволява интегрирането на равен под и по-ниска линия на тавана, без това да се отразява на вътрешното пространство. Освен дизайнерска функция, това позволява и по-нисък коефициент на съпротивление, което е от голямо значение при колите на ток.
Ако серийната версия запази задвижването, което от Audi рекламираха при концепта, то очакваме пробег от над 700 километра с едно зареждане. Това ще бъде моделът с най-голям пробег от e-tron гамата на марката, а основен виновник за това е батерията с капацитет от 100кВч. Ускорението при най-мощният модел ще отнема по-малко от четири секунди, а два електромотора ще осигуряват традиционното Quatrro задвижване.