Стартира кампанията „С бистър ум зад волана“

Стартира кампанията „С бистър ум зад волана“, организирана от Българската петролна и газова асоциация, предаде БНТ. Целта на инициативата е да даде възможност на водачите сами да се тестват за алкохол в бензиностанции.

Паралелно с кампанията и от КАТ започват проверки за пияни и дрогирани шофьори.

На самите бензиностанции ще има стационарни станции за доброволно тестване за алкохол. Ще има и еднократни тестери. Дрегерите ще са разположени в 40-50 бензиностанции в следващите месеци.

От Пътната полиция обявиха, че само за първото тримесечие на годината са установени 2400 случая на шофиране след алкохол и над 1200 след наркотици. Изследване на агенцията „Безопасност на движението по пътищата“ показва, че 15 600 са готови да седнат зад волана след употреба на алкохол.

Previous post BMW XM Label Red разполага със 749 конски сили и 1000 нютон метра
Next post Промени в теорията и практиката на шофьорските изпити след Великден